14 2022-09-14

Fundusz wsparcia kredytobiorców BGK

2022-09-14T15:58:29+02:0014 września 2022||

Fundusz wsparcia kredytobiorców BGK Fundusz wsparcia kredytobiorców BGK Jesteś w trudnej sytuacji finansowej? Masz problem ze spłatą kredytu? Zapoznaj się i skorzystaj z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców - więcej informacji uzyskasz klikając: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/fundusze/fundusz-wsparcia-kredytobiorcow/

14 2022-09-14

Google Pay

2022-09-14T15:57:32+02:0014 września 2022||

Google Pay Google Pay - płać telefonem jak kartą. Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay. Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą. Jak korzystać? Bezpieczeństwo. Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka [...]

14 2022-09-14

Garmin Pay oraz Fitbit Pay

2022-09-14T15:55:03+02:0014 września 2022||

Garmin Pay oraz Fitbit Pay Garmin Pay Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień. Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych [...]

14 2022-09-14

Profil Zaufany – usługa mojeID

2024-07-03T11:38:19+02:0014 września 2022||

Profil Zaufany – usługa mojeID W Banku Spółdzielczym w Żywcu możesz już używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online. Do korzystania z tej usługi wymagany jest nr telefonu komórkowego i adres e-mail. Jeżeli będą Państwo chcieli skorzystać z tej usługi, proszę o uzupełnienie danych w placówce Banku. mojeID – bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. [...]

14 2022-09-14

APPLE PAY

2022-09-14T15:49:12+02:0014 września 2022||

APPLE PAY Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej. Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a. Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie [...]

14 2022-09-14

Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej

2022-09-14T15:47:59+02:0014 września 2022||

Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej (Aplikacji) 1. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Żywcu (zwanego dalej Bankiem) z urządzenia mobilnego 2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku. 3. Bank nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają [...]

15 2017-07-15

EURO-FATCA

2022-09-14T15:39:40+02:0015 lipca 2017||

INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE EURO-FATCA: Polska, jako państwo członkowskie Unii Europejskiej i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju – zobowiązała się do wymieniania z innymi państwami informacji o aktywach finansowych rezydentów tychże państw zgromadzonych na rachunkach prowadzonych przez polskie instytucje finansowe, oczekując w zamian otrzymania analogicznych danych w odniesieniu do rachunków finansowych utrzymywanych dla polskich rezydentów podatkowych przez zagraniczne instytucje finansowe. W tym celu rządy na całym świecie wprowadzają standard automatycznej wymiany informacji w dziedzinie opodatkowania (ang. Common Reporting Standard, CRS), tj. wymóg zgłaszania i gromadzenia informacji obowiązujący instytucje finansowe na całym świecie, w tym również Bank Spółdzielczy w Żywcu W obszarze Unii Europejskiej (UE), [...]

15 2017-07-15

Przekazy walutowe (zagraniczne)

2024-07-08T08:00:46+02:0015 lipca 2017||

Przekazy walutowe (zagraniczne) Bank realizuje zagraniczne zlecenia płatnicze w walutach wymienialnych na zlecenie klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych prowadzących rachunki w naszym Banku. Oferujemy następujące typy przelewów dewizowych: przelew regulowany, przelew SEPA, polecenie wypłaty. Płatności realizujemy w następujących walutach: PLN, USD (dolar amerykański), EUR (waluta europejska), GBP (funt brytyjski),CHF (frank szwajcarski) Przy kwotach od równowartości 20 000 oferujemy indywidualne negocjowanie kursów walut. Istnieje możliwość realizacji zleceń w trybie przyspieszonym w walutach PLN, USD, GBP, a EUR, USD, GBP w trybie pilnym. Kod BIC (SWIFT) Banku: POLUPLPR. Bank realizuje zlecenia w obrocie dewizowym za pośrednictwem następujących systemów: SWIFT, EuroElixir oraz TARGET2. Przelew regulowany to transakcja [...]

15 2017-07-15

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

2024-07-08T09:21:05+02:0015 lipca 2017||

Depozyty gromadzone w Banku Spółdzielczym w Żywcu objęte polskim systemem gwarantowania przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG), instytucję chroniącą środki pieniężne zgromadzone w bankach, powołaną ustawą z dnia 14 grudnia 1994r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym (Dz.U. z 2007r. Nr 70, poz. 474 z późn.zm.).Gwarancjami BFG w 100% objęte są wszystkie depozyty, zgromadzone w Banku Spółdzielczym w Żywcu, przez jedną osobę, do wysokości równowartości w złotych 100.000 EUR.KLIKNIJ - Najczęściej zadawane pytania dotyczące polskiego systemu gwarantowania środków.

15 2017-07-15

Procedura reklamacji

2022-09-14T15:28:52+02:0015 lipca 2017||

Procedura reklamacji Informacja o trybie zgłaszania reklamacji Pracownicy Banku Spółdzielczego w Żywcu dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa Klienta była zawsze na najwyższym poziomie. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację w jednej z poniższych form: telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z naszą infolinią 338611921 elektronicznie – napisz na adres reklamacje@bs-zywiec.pl pisemnie – wysyłając list na adres: Bank Spółdzielczy w Żywcu, ul. Rynek 23, 34-300 Żywiec lub na adres dowolnej placówki Banku Spółdzielczego [...]

Przejdź do góry